Bejegyzések

Utolsó kommentek

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Az Öreg Izomagár sportélete

12 éves korom óta mindig is sportoltam, és már eddig is voltak jó páran, akik a példámat követve szintén sportolni kezdtek. Nem vagyok profi, sosem voltam semmilyen csapat vagy egyesület tagja; a sport, pontosabban a SPORTOLÁS iránti lelkesedésem azonban van olyan, mint a profiké.

Friss topikok

Kerékpár

Az Öreg Izomagár 2012-es részletes edzésnaplója - 77. - IV.FeketeLajos időfutamverseny (18.6km), kategória 3. hely, - (26 km / 0:48)

2012.06.09. 19:52 Brain Storming

ö.i.2012.06.09.2.jpg2012.06.09.1. / 77. alkalom: Ruzsa, IV Fekete Lajos, időfutamverseny (18.6 km) (idei 4. versenyem)

26 km / 0:48

Évi össz: 3576 km / 114:64

ö.i.2012.06.09.3.jpgKATEGÓRIA 3. HELY.

Az időm sajnos nem tudom, csak azt, hogy 31 perc-nél valamivel több. Ezt akár papírformának is vehetem, mert 18.6 km-en 31 perc pontosan 36 km/h-t jelentene, ami a lejjebb leírt hibáim ellenére még tűrhetőnek is nevezhető.

ö.i.2012.06.09.1.jpg

A dobogós helyezés ellenére csalódást okozott a teljesítményem, mivel 2-3 bődületes hibát elkövetve sokkal gyérebb eredményt értem el, mint várható lett volna. Hiába, nem a versenyzésért bicajozok, hanem a bicajozás miatt versenyzek – ergo: hiába tudnék többet produkálni, a versenytapasztalatom még eléggé szerény.

Az 1. hiba az volt, hogy nem aludtam ki magam: kb 5 órát aludtam.

A 2. hiba a kevés bemelegítés volt: mindössze 8 km-t, kb 17 percet melegítettem. Ennek részben az is volt az oka, hogy megint csak beleszaladtam némi szervezetlenségbe: ugyanazt a rajtszámot kaptam, mint egy másik induló – ezt éppen a melegítés alatt vettem észre, és kb 10 percbe telt, míg tisztáztuk a dolgot.

A 3. eléggé szarvashiba: nem ittam eleget indulás előtt. Nem volt elég az indulás előtti kb ¾ óra alatt megivott félliternyi vitaminos ital. Simán elbírtam volna még jó egy liternyit. Már az indulás után közvetlenül éreztem, hogy ebből bizony baj lesz, és az is lett. Nemcsak hogy kínlódás volt a fordító utáni visszaút, hanem a beérkezés után enyhe hányingerem lett, ami erős légszomjjal párosult. A starthely környékén nem volt kút, és a faluban tett jó negyedórás kóválygás után találtam egy temetőben egy kutat. Azonnal megittam több mint egy liter vizet, és azonnal sokkal jobban éreztem magam. … Szóval ez alaposan a fejembe verte, hogy semmiképpen sem szabad még egy ilyen rövidtávon sem elindulni úgy, hogy a szomjúság határán vagyok – különösen olyan forróságban, ami a mai nappal köszöntött be.

 

 

Az Öreg Izomagár 2012-es, országúti edzésnaplója

komment

Címkék: sport kerékpár kerékpár verseny időfutam

süti beállítások módosítása